Wij zijn een stichting. En bij een stichting hoort het openbaar maken van het jaaroverzicht. Niet alleen omdat het moet, maar ook omdat wij het belangrijk vinden willen wij bij deze ons jaaroverzicht 2018 met jou delen. In dit nieuwsoverzicht even een aanvullend begeleidend schrijven naast ons jaaroverzicht die je eenvoudig kunt downloaden.

Jaaroverzicht 2018 – Wat hebben wij gedaan?

Ondanks het feit dat wij met vrijwilligers werken, ontkomen wij er niet altijd aan om ook kosten te maken. Denk aan deelnames aan beurzen, bankkosten, trainingen, wervingskosten en meer. In 2018 hebben wij het volgende gedaan:

• Er zijn 4 nieuwsbrieven verzonden naar actief ge├»nteresseerde mensen die zich hebben ingeschreven voor onze nieuwsbrief.
  • Wij hebben deelgenomen aan 3 beurzen. Het betrof hier de KvK Startersdag in Amsterdam van 10 maart, de Werkmarkt van de Gemeente Amsterdam West van 27 juni en de Leer/Werkmarkt van Post Oost van 13 december. Tijdens deze beurzen hebben wij KansenNet gepresenteerd aan de doelgroep en hebben zij vragen aan onze coaches kunnen stellen. Hieruit zijn overigens ook weer aanmeldingen gekomen.
  • In 2018 hebben wij 60 mensen geholpen met Loopbaan Coaching.
  • Er zijn 104 mensen geholpen met Nederlands Spreken.
  • Voor de startende ondernemers zijn er 77 inschrijvingen geweest in 2018. Dit is minder dan het jaar ervoor.
  • Het advies dat wij bieden aan stichtingen is helaas ook verminderd in 2018 t.o.v. 2017. In totaal hebben wij 5 stichtingen geholpen.

Kosten en Baten van KansenNet 2018

Het is wellicht bekend dat een stichting nooit een winstoogmerk heeft. Daarom hebben wij in ons complete jaaroverzicht ook een kosten en baten analyse vermeld. Ben je nieuwsgierig naar deze analyse? Download dan ons jaaroverzicht 2018!

KansenNet Jaaroverzicht 2018 (in PDF formaat)